Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik hier voor meer informatie.

ONTVANG EEN OFFERTE OP MAAT

Ontvang vrijblijvend een offerte op maat van uw lokale Caldera Spas expert!

caldera_spas_hot_tub_couple

UW GRATIS BROCHURE ONTVANGEN

Dat is al één stap dichter bij een kalmerende jetmassage!

caldera_spas_brochure_preview

Beste spa- en waterfitnessliefhebber,

Het moeilijke en lange jaar 2020 is nu voorbij. Wij hebben allemaal veel geleerd over het leven, over verlies en over elkaar. Dat was zeker niet altijd even gemakkelijk. Maar wij hebben doorgezet en er zijn betere tijden in het verschiet.

Een nieuw jaar brengt de spanning en het optimisme van een nieuwe start. Het brengt ook meer duidelijkheid en de broodnodige zekerheid. Als fabrikant weten wij ook dat 2021 eveneens uitdagingen met zich mee zal brengen. Met name blijven de toeleveringsketens wereldwijd onbetrouwbaar om tal van redenen — waardoor tijdelijke productie-onderbrekingen onvermijdelijk zijn. Niettegenstaande deze realiteit zijn de zwaarste dagen toch achter de rug en ben ik blij te mogen aankondigen dat alle faciliteiten van Watkins Wellness® wereldwijd open en volledig operationeel zijn op een hoog niveau.

Bedankt voor uw bereidheid om een van onze producten te aan te schaffen. Watkins Wellness heeft tot doel producten te vervaardigen die, bij regelmatig gebruik, het leven van de mensen op een betekenisvolle manier verbetert. Zoals ons motto luidt, wij willen dat iedereen een Feel Good. Live Well®-gevoel heeft.

Zoals u zich wellicht kunt voorstellen, zorgen steeds meer mensen zelf voor hun welzijn en ontdekken ze de unieke wellnessvoordelen van een dagelijkse onderdompeling in warm water en van waterfitnessoefeningen. Van verjonging en verfrissing tot ontspanning en opluchting, er bestaan gewoon geen vervangingen of alternatieven die meer geschikt zijn voor de tijd waarin we momenteel leven. Hierdoor blijft de vraag naar spa's en waterfitness-systemen op historische niveaus en de wachttijden lopen dan ook op tot maanden in plaats van weken.

Hoewel het al vaak gezegd en gezongen is dat “wachten het moeilijkste is”, is het toch ook zo dat “goede dingen toekomen aan zij die kunnen wachten.” Als u in de rij staat voor een van onze spa's of een waterfitness-systeem, zouden we het waarderen indien u dit ook doet. Bedankt voor uw aanhoudende geduld. De leveringstermijnen verschillen van verdeler tot verdeler en uw verkoper is uw beste bron voor updates en andere informatie.

Watkins Wellness is de grootste producent van spa's en waterfitness-systemen (via ons Endless Pools®-merk) ter wereld. Als dusdanig produceren en verzenden wij dagelijks aanzienlijke volumes, terwijl wij onze 3 000 werknemers veilig proberen te houden en onze kwaliteitsvolle normen blijven toepassen. Onze focus ligt op het verminderen van de leveringstijden en het zo snel mogelijk vervullen van onze verbintenis ten opzichte van u.

Wij nemen onze missie om de absoluut beste winkel- en eigenaarservaring te leveren ernstig en wij kijken ernaar uit om u te mogen verwelkomen in onze familie. Nogmaals bedankt om ons trouw te blijven in deze buitengewone tijd (en tijdens de lange wachttijden die daarvan helaas het gevolg zijn). Als u een bestaande eigenaar bent, danken wij u voor het vertrouwen in ons. Wij danken u voor uw aankoop en herinneren u eraan dat onze Customer Care Teams steeds tot uw dienst staan.

Wij wensen u voor de toekomst warme, ontspannende en gezonde dagen.

Blijf gezond,

watkins-wellness-steve-hammock-signature

Steven M. Hammock

President

steve-hammock-headshot

VEEL GESTELDE VRAGEN

V:Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb over mijn bestelling?

A:

Neem contact op met uw lokale verdeler voor de meest recente informatie over de status van uw bestelling.

V:Wat als mijn verdeler me niet kan zeggen wanneer mijn spa wordt geleverd?

A:

Omwille van de COVID-19-maatregelen waren onze fabrieken gedurende 5-7 weken gesloten in een periode dat de vraag naar spa's het hoogst was. Wij zijn nu terug aan de slag en stellen alles in het werk om de bestellingen uit te voeren en meerdere bestellingen per dag te verzenden. Uw verdeler is op de hoogte van de geraamde leveringstijden en wij nemen zo snel mogelijk contact met hem op om te vertellen wanneer de spa-bestelling klaar is voor verzending.

V:Wat doen jullie om uw werknemers veilig te houden?

A:

Een noodzakelijk gevolg van deze pandemie was de reorganisatie van onze fabrieken om rekening te kunnen houden met social distancing en andere veiligheidsmaatregelen. Onze meer dan 3 000 werknemers veilig houden en toch productief blijven, dat is voor ons van prioritair belang. Onze aanpak bestond en bestaat er dan ook nog steeds in om verder te gaan dan alle opgelegde veiligheidsvoorschriften.

V:Als ik vandaag wil bestellen, wanneer ontvang ik mijn spa dan?

A:

Wij geven ons netwerk van onafhankelijke verdelers regelmatig een update over de verwachte leveringsdata zodat ze hun kopers op de hoogte kunnen brengen. Iedere verdeler beheert echter zijn eigen voorraad en volgt zelf zijn lopende bestellingen op. Het is dan ook uw verdeler die u de meest nauwkeurige informatie kan geven wat betreft de geschatte leveringstijd voor een nieuwe spa aangezien de leveringstijden verschillen per verdeler.

V:Als ik niet snel bestel, moet ik dan nog langer wachten?

A:

Onze fabrieken zijn actief met de nodige aanpassingen om te voldoen aan de voorschriften voor social distancing en bescherming van de gezondheid en veiligheid van onze werknemers. Wij zijn van plan om de productie voort te zetten op het huidige niveau. Als u klaar bent om een nieuwe spa te kopen, dan kunt u dat best nu doen — hoe eerder u bestelt, des te vroeger u kunt genieten van een duik in uw nieuwe spa.

V:Worden bepaalde modellen sneller verzonden dan anderen?

A:

De leveringstijden voor de afzonderlijke spa-modellen hangen af van een aantal factoren, waaronder de inventarisniveaus van de lokale verdeler, de impact die COVID-19 heeft op de fabriek waar dat model wordt gemaakt, de beschikbaarheid van de onderdelen, kleuren en opties, de locatie van de verdeler en de verzendingslogistiek. Uw lokale verdeler is op de hoogte van de laatste productinformatie en houdt er rekening mee wanneer hij u helpt bij de keuze van uw spa.

V:Mijn vriend heeft een spa besteld en hij heeft die onmiddellijk ontvangen. Mijn spa werd maanden geleden besteld en ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Moest mijn bestelling dan niet eerst worden uitgevoerd en verzonden?

A:

De spa, die onmiddellijk aankwam, was waarschijnlijk een model dat de verdeler nog had staan. Sommige verdelers hebben nog een voorraad ter beschikking. U kunt dus best bij hen navragen wat ze nog in voorraad hebben. Voor alle andere spa's is de besteldatum slechts één factor die bepaalt wanneer een spa wordt geleverd. Terwijl wij ons best doen om alle bestellingen zo snel mogelijk af te handelen, hangt de eigenlijke wachttijd af van verschillende factoren. Deze factoren zijn onder meer de voorraad- en toonzaalmodellen van de verdeler, de impact die COVID-19 heeft op de fabriek waar dat model wordt gemaakt, de beschikbaarheid van de onderdelen, kleuren en opties, de locatie van de verdeler en de verzendingslogistiek. Uw lokale verdeler ontvangt regelmatig een update over eventuele problemen die een impact kunnen hebben op de leveringsdatum.

V:Heeft mijn verdeler toonzaalmodellen die verkocht mogen worden?

A:

Spa's en accessoires worden gekocht via ons netwerk van onafhankelijke verdelers. Als fabrikant van Caldera-spa's hebben wij geen toegang tot specifieke informatie over de voorraad- of toonzaalmodellen van de verdeler. Neem rechtstreeks contact op met uw lokale verdeler voor vragen over beschikbare spa's en toonzaalmodellen.

V:Kan ik online rechtstreeks bij u een spa kopen?

A:

Caldera-spa's worden enkel verkocht via ons netwerk van onafhankelijke verdelers en kunnen niet rechtstreeks bij ons gekocht worden.

Wij willen dat u nog jarenlang kunt genieten van uw spa. Uw verdeler is het beste uitgerust om u de persoonlijke service te verlenen die u nodig heeft om de perfecte spa te kiezen en professionele naverkoopservice te verlenen voor zolang uw spa-eigenaarschap duurt.

Voor uw veiligheid bieden nagenoeg alle verdelers online mogelijkheden om te bestellen zodat u geen bezoek hoeft te brengen aan de toonzaal. Uw lokale verdeler beantwoordt met plezier al uw vragen en geeft u een virtuele rondleiding via de telefoon of FaceTime.

V:Wat als ik mijn verdeler niet kan bereiken?

A:

U belt best naar uw verdeler als u vragen heeft of uw bestelling wilt veranderen. Verdelers doen hun best om zo snel mogelijk te antwoorden, maar heb toch even geduld. De lokale verdelers worden geconfronteerd met een stijging van de vraag en de meesten werken met aangepaste openingsuren omwille van COVID-19. Wij waarderen uw begrip tijdens deze ongewone tijden.

V:Hebben alle spa-fabrikanten lange leveringstijden?

A:

Door de huidige situatie is de vraag naar een ruim aantal thuis-, tuin- en fitnessartikelen, waaronder spa's, zwembaden, meubelen en trampolines, omhooggeschoten. Hoewel we geen afzonderlijke leveringstijden kunnen geven, worden bijna alle fabrikanten geconfronteerd met dezelfde uitdaging — ongeziene bestelvolumes in combinatie met een lagere fabriekscapaciteit wegens maatregelen voor social distancing en problemen met de toelevering waardoor er minder onderdelen en materiaal te krijgen zijn.

V:Wat kan ik doen in de tijd dat ik op mijn spa wacht?

A:

Eerst en vooral, gefeliciteerd met uw keuze voor een Caldera-spa . U hebt een geweldige keuze gemaakt — klanten hebben Caldera Spas gerangschikt op #1 in de categorie Algemene kwaliteit van het product na 1 jaar. Wij beloven u dat u bij de eerste ontspannende onderdompeling in uw spa zult denken dat dit het wachten waard was — en uw nieuwe spa zal u nog jarenlang comfort en wellness bieden.

De tijd gaat snel voorbij, dus waarom begint u niet met alles klaar te maken voor uw nieuwe spa? Onze gebruikershandleiding bevat de specifieke modelinformatie die u nodig hebt om te beslissen wat de perfecte plaats is voor uw spa. Zorg dat de elektrische vereisten voorzien zijn, bereid u voor op de levering, enz.

Als uw nieuwe spa is uitgerust met het FreshWater® -zoutsysteem kunt u ook even de tijd nemen om onze video te bekijken met tips voor een succesvolle opstart. Als u deze stappen volgt, is het langetermijnsucces van uw FreshWater-zoutsysteem verzekerd.

Als u nooit eerder een spa hebt gehad, is de website van Caldera Spas een rijke bron van informatie. Ga naar ons hoofdstuk Hot Tubs 101 voor handige tips en trucs! Voor dagelijkse inspiratie kunt u ons volgen op Facebook, Twitter, Instagram of Pinterest.